Bolidy

RT07

Struktura nośna: konstrukcja monocoque wykonana z włókna węglowego w technologi prepreg z aluminiowym rdzeniem o strukturze plastra miodu oraz stalowa rama przestrzenna w tylnej części bolidu jako klatka mocująca silnik.

Silnik: Honda CBR600RR, rzędowy 4-cylindrowy

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii push-rod.

Koła: 10-calowe felgi firmy Braid wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony Hoosier 18.0 x 7.5-10 R25B

Moc na kołach:
Masa bolidu:
Przyśpieszenie
0-100km/h:

85KM

198kg

3,4s

RT06

Struktura nośna: konstrukcja monocoque wykonana z włókna węglowego z aluminiowym rdzeniem o strukturze plastra miodu oraz stalowa rama przestrzenna w tylnej części bolidu jako klatka mocująca silnik.

Silnik: Honda CBR600RR, rzędowy 4-cylindrowy

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła. Zaprojektowane w geometrii push-rod.

Koła: 10-calowe felgi firmy Braid wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony Hoosier 18.0 x 7.5-10 R25B

Moc na kołach:
Masa bolidu:
Przyśpieszenie
0-100km/h:

75KM

188kg

3,5s

RT05

Struktura nośna: stalowa rama przestrzenna

Silnik: Honda CBR600RR, rzędowy 4-cylindrowy

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii push-rod.

Koła: 13-calowe felgi firmy OZ Racing wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony Hoosier 20.5 x 7.0-13 R25B.

Moc na kołach:
Masa bolidu:
Przyśpieszenie
0-100km/h:

75KM

215kg

3,6s

RT04

Struktura nośna: konstrukcja monocoque wykonana z włókna węglowego z aluminiowym rdzeniem o strukturze plastra miodu.

Silnik: KTM 450, jednocylindrowy

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii pull-rod.

Koła: 13-calowe felgi firmy Braid wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony Hoosier 20.5 x 6.0-13 R25B.

Pojemność skokowa:
Moc na kołach:
Masa bolidu:

449,3ccm

ok. 60KM

210kg

RT03

Struktura nośna: konstrukcja monocoque wykonana z włókna węglowego z aluminiowym rdzeniem o strukturze plastra miodu.

Silnik: KTM 450, jednocylindrowy

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii pull-rod.

Koła: 13-calowe obręcze firmy Keizer ze stopu aluminium, środek felgi własnego projektu, frezowany z aluminium oraz opony Hoosier 20.5 x 6.0-13 R25B

Masa: 210kg

RT02

Struktura nośna: stalowa rama przestrzenna.

Silnik: Honda CBR600RR, rzędowy, 4-cylindrowy. Pojemność skokowa: 599cc

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii pull-rod.

Koła: 13-calowe felgi firmy Braid wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony AVON 7.2/20.0-13

Masa: 260kg

RT01

Struktura nośna: stalowa rama przestrzenna.

Silnik: Honda CBR600RR, rzędowy, 4-cylindrowy. Pojemność skokowa: 599cc

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii push-rod.

Koła: 13-calowe felgi firmy Braid wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony Hoosier 20.5 x 6.0-13 R25B